Toimitusehdot

Kelkkavaraosat.fi on verkkokauppa, jossa tuotteita myy Korjaushuolto A.Koskinen, y-tunnus 2084005-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille Suomeen.

Hinnat

Hinnat sisältävät 24%:n arvonlisäveron, jollei erikseen ole mainittu esimerkiksi käytettyjen tavaroiden osalta, marginaalivero.

Joidenkin tuotteiden hinnat eivät ole esillä jolloin voit kysyä asiakaspalvelusta hintatietoja.

Korjaushuolto A.Koskinen pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin ja tietoihin verkkokaupan sivuilla, hinnat pyritään pitämään ajantasalla, sekä ilmoittamaan asiakkaalle ennen tilauksen toimittamista muuttuneista hinnoista.

Kuvat voivat olla suuntaa antavia verkkokaupassa.


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. 

Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 

Innova 2 

Lutakonaukio 7 

40100 Jyväskylä

Paytrail

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. 

Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. 

Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.


Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. 

Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. 

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. 

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.



Lasku- ja osamaksutavat

Lasku- ja osamaksupalvelut tarjoavat kuluttajalle joustoa ja maksuaikaa.


Jousto Lasku & Osamaksu             

Mikä on Jousto?

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. 

Jousto on tarkoitettu Suomessa asuville 20-75 –vuotiaille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa hyvin. 

Tunnistautumista varten tarvitset vakituisen kotisoitteen ja suomalaisen henkilötunnuksen. 

Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teemme asiakkaan tunnistautumisen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. 

Jouston asiakkaan tulee olla asunut Suomessa 2 vuotta.Kuinka paljon Joustoa saa? Voit maksaa Joustolla 20–3000 euron ostoksia.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. 

Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko.

Näin maksaminen Joustolla etenee 

  • Valitse verkkokaupan kassalla maksutavaksi Jousto.
  • Uudet asiakkaat tunnistautuvat pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. 
  • Palaavat asiakkaat voivat halutessaan tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän vahvistuskoodin avulla, ilman käyttäjätunnusta tai salasanaa.
  • Täydennä asiakastietosi.
  • Hyväksy ostos ja Jouston ehdot.
  • Tilaus on valmis ja välitetään verkkokaupalle välittömästi.
  • Tuote toimitetaan valitsemaasi osoitteeseen verkkokaupan toimesta.
  • Saat laskun Joustolta sähköpostiisi tai halutessasi postitse kotiin.
  • Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa.
  • Lisätietoja Jouston verkkosivuilta


OP Lasku

OP Lasku on joustava, luotettava ja turvallinen maksutapa, joka mahdollistaa maksamisen laskulla tai erissä. 

OP Lasku on tarkoitettu kaikkien pankkien asiakkaille, joten voit käyttää OP Laskua vaikket olisikaan OP:n asiakas. 

Maksutapa sopii enintään 5000 euron arvoisten verkkokauppaostosten rahoittamiseen, ja tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden erämaksuun. 

Palvelu on turvallinen, eikä se sisällä piilokuluja.

OP Laskun kustannukset

  • Laskun käytöstä veloitetaan tilinhoitomaksu 2,95 €, joka koskee myös erämaksujen laskuja. Jos saat useamman laskun samassa kuussa, maksat vain yhden tilinhoitomaksun.
  • Erissä maksettaessa vuosikorko on 19,95 %*
    * OP Lasku on jatkuvakäyttöinen luotto, jonka todellinen vuosikorko 1000 euron luotolle on 26,8 %, kun luoton korko on kiinteä 19,95 % ja tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa. 
  • Arvioitu luoton kokonaiskustannus on 1396,69 euroa. Laskelma on tehty olettaen, että luotto on nostettu kokonaan, luoton korko sekä maksut ja palkkiot pysyvät samana koko luottoajan ja luotto maksetaan takaisin 27,78 euron minimilyhennysmaksuerinä kuukauden välein, jolloin luottoaika on 36 kk. 
  • Luoton myöntää OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, 00510 Helsinki.

Miten käytän OP Laskua?

Kun haluat maksaa OP Laskulla, voit valita sen maksutavaksi verkkokaupan kassalla. 

Luottopäätös tulee heti, ja voit päättää myöhemmin, maksatko summan kokonaan vai erissä.

Hyvä tietää OP Laskusta

  • Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia.
  • Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot.
  • OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 19,95 %. Jos maksat laskusta minimierän, se siirtyy automaattisesti erämaksuun.
  • OP Lasku auttaa pysymään kärryillä tilanteestasi: laskut lähetetään sähköpostitse, muistutukset tekstiviestitse. 
  • Käytössä on myös verkkopalvelu.
  • OP Laskun usein kysytyt kysymykset löytyvät tästä linkistä.

Palautusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, kirjautuu kauppiaan tekemä hyvitys automaattisesti ostoksellesi. 

Palautukset kannattaa tehdä ennen laskun eräpäivää. Tällöin saat palautuksesta tiedon tekstiviestitse sekä päivitetyn laskun sähköpostiisi, jolla voit maksaa oston korottomasti laskun eräpäivään mennessä. 

Ostoksen siirryttyä erämaksulle palautuksesi suuruinen summa vähennetään luoton kokonaissummasta.

Mikäli olet jo ehtinyt maksaa laskun ennen palautusta, olethan yhteydessä sähköpostitse OP Laskun asiakaspalveluun: oplasku@op.fi.

OP Laskun asiakaspalvelu

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa saat apua OP Laskun asiakaspalvelusta:

  • oplasku@op.fi 
  • p. 010 252 5811


Ennakkomaksu

Lähetämme tuotteen/tuotteet, kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Emme toimita tuotteita postiennakolla tai bussiennakolla, jollei ole erikseen sovittu asiakkaan kanssa. 

Maksusuoritukset toimittamaan verkkolaskuun sähköpostitse Korjaushuolto A.Koskinen tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.

Käsittelemme tilauksen (3-7pv) arkipäivän kuluessa, kun maksu on suoritettu.


Toimitustapa

Käytämme lähetysten toimittamiseen yleisesti matkahuoltoa tai muuta kuljetustapaa, tavaroista riippuen. 

Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen, tekstiviestin tai puhelun kotiintoimituksissa. 

Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa tai toimituksesta riippuen kotiintoimitettuna joidenkin tuotteiden kohdalla.


Toimituskulut

Toimituskulut vaihtelevat painon mukaan, toimitamme pääsääntöisesti edullisimmalla tavalla tuotteet, yleisesti matkahuollolla, poislukien tietyissä tapauksissa esim. renkaat tai vanteet suoratoimitusten mm posti/rekkakuljetus. 

Korjaushuolto A.Koskinen pidättää oikeuden peruuttaa asiakkaan tilaus tapauksissa, jossa asiakas on tilannut tuotteita, joita tukkuliike, jälleenmyyjä tai valmistaja ei pysty toimittamaan, mahdottoman toimitusajan puitteissa.

Tällaisessa tilanteessa Korjaushuolto A.Koskinen ottaa yhteyden asiakkaaseen ja haemme korvaavan vaihtoehdon tai puramme tilauksen.

Matkahuollon, postin ja kuljetusten peruutetut noutamatta jätetyt tilauksen kulut veloitetaan aina asiakkaalta.

Emme peri pakkauskuluja.


Toimitusaika

Verkkokauppa toimii suurimmaksi osaksi tilaustuotteilla, jolloin saamme kilpailukykyiset hinnat, koska tilaus ei sido runsaasti omaa pääomaa eikä tarvita suuria varastotiloja, tuotteita löytyy maahantuojilta pääsääntöisesti mutta osa tuotteista on tilauksesta.

Toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti (3-10 työpäivää) joissakin tapauksissa toimitusaika voi olla (11-21 työpäivää)


Takuu

Noudatamme tuotteillamme yleisiä takuuehtoja, tarvikkeiden ja osien asennuksessa on noudatettava tuotteen valmistajan asennus- ja käyttöohjeita.

Takuu ei kata asennus- ja käyttövirheitä, eikä tuotteen normaalia kulumista.

Takuu ei myöskään kata viallisen laitteen aiheuttamia vahinkoja, laitteen tai viallisen osan vaihtamisesta aiheutuvia kustannuksia, ostajan tuotantotappioita, saamatta jääneitä voittoja tai muita välillisiä kustannuksia.

Takuuta ei ole myöskään kilpa-ajoneuvo osilla, viritysosilla, sähköosilla tai muilla varusteilla ja tuotteilla joita käytetään kilpailutoimintaan.

Aiheettomista takuupalautuksista veloitamme kulujen mukaan.

Vahingoittunut paketti

Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus postin tai matkahuollon virkailijalle.

Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista.

Vaihto- ja palautus-oikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Palautusoikeus ei koske erikseen mittatilaustyönä tehty tai muutettuja tuotteita.
Väärän tai viallisen tuotteen tilalle toimitetaan vastaava ehjä/sopiva tuote. 

Mikäli vastaavaa tuotetta ei saada toimitettua kohtuullisessa ajassa, on asiakas oikeutettu täysimääräiseen tilauksen summan palautukseen.

Tilauksen peruuttaminen ja tuotteen palauttaminen edellyttää, että asiakas palauttaa tuotteen viipymättä moitteettomassa kunnossa ja liittää palautuksen mukaan kopion lähetysluettelosta tai laskusta. 

Ennen lähetystä on palautuksesta sovittava erikseen.

Tuotteen tulee olla käyttämätön ja puhdas. Huom. jälleenmyynti kelpoinen, ehjä alkuperäispakkaus käytetyllä ei palautusoikeutta.
Muista myös tarkistaa tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa.
Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen takaisin maksua.
Palautuksen mukaan täytyy liittää matkahuollosta saatu kuitti tai sen kopio.

Korjaushuolto A.Koskinen ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuotteita takuuhuoltoon lähetettäessä tulee menetellä seuraavasti:

- Palautuksesta on sovittava etukäteen.

- Tuote on palautettava alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).

- Mikäli tuote vahingoittuu riittämättömän suojauksen tai huonon pakkauksen takia, tuote ei ole enää palautuskelvollinen.

- Mukana on oltava kopio kuitista.

- Mukana on oltava saate ilmenneestä viasta.

- Lähetä takuukorjaukseen vain viallinen tuote, mukaan ei muita tuotteita.

"Emme lunasta posti- tai rahtiennakolla takuuseen lähetettyjä tuotteita ellei toisin ole sovittu"

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät ensijaisesti sähköpostilla.

Korjaushuolto A.Koskinen

Niinimäentie 38 

63700 Ähtäri